اطلاعیه تکمیلی فاز یازدهم اسکان خوابگاه‌ها

 | تاریخ ارسال: 1401/1/9 | 
  اطلاعیه تکمیلی فاز یازدهم اسکان خوابگاه‌ها

با عرض تبریک سال جدید وآرزوی سلامتی برای کلیه عزیزان خانواده امیرکبیر و رفع هر چه زودتر شیوع بیماری کرونا، به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند طبق مصوبه هیئت محترم رئیسه دانشگاه مبنی بر حضوری شدن آموزش، فاز یازدهم اسکان در شرایط کرونا با شرح ذیل برای گروه‌های مشمول بازتعریف گردیده است :
  1. ‌اسکان فاز یازدهم تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
  2. آن دسته از دانشجویان غیر بومی تحصیلات تکمیلی که در ترم جاری واحد اخذ نموده‌اند و به علت حضوری شدن کلاس های دانشگاه قصد اضافه شدن به اسکان فاز یازدهم را دارند، از تاریخ ۸ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به پورتال آموزشی اقدام به ثبت نام خوابگاه نمایند.
  3. لازم به ذکر است، دانشجویانی که در فاز جاری اسکان (یازدهم) ساکن می باشند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند همچنین آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از طریق ثبت پایان نامه در فاز جاری اقدام به اخذ خوابگاه نموده‌اند و هم زمان واحد درسی دارند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.
  4. شایان ذکر است با توجه به برقراری حضوری کلاس‌های مقطع کارشناسی بعد از ماه مبارک رمضان (در فاز دوازدهم)، تمامی ساکنین دسته آموزشی تحصیلات تکمیلی می‌بایست فورا در پایان فاز جاری (یازدهم) خوابگاه را ترک نمایند.
  5. کلیه دانشجویان ورودی ۹۷ ارشد، ورودی ۹۵ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (یازدهم) نخواهند داشت.
  6. دانشجویان ساکن فاز یازدهم که برای تعطیلات عید خوابگاه را ترک نمودند، جهت ورود مجدد به خوابگاه ابتدا باید با مراجعه به مرکز بهداشت از سلامت کامل اطمینان حاصل نمایند و بعد از ارائه رسید سلامت (صادر شده توسط مرکز بهداشت دانشگاه) به انتظامات خوابگاه، فقط و فقط در روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ امکان ورود به خوابگاه را دارند. دانشجویانی که به تازگی از طریق پورتال اقدام به ثبت نام نموده اند، می‌بایست در روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ ابتدا به اداره امور خوابگاه‌ها مراجعه کنند و بعد از تاییدیه سلامت از مرکز بهداشت، اسکان خود را دریافت نمایند.
  7. ورود به خوابگاه بعد از ایام تعطیلات عید برای همه متقاضیان خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)
  8. پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها و نیز مهمانسراها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.
  9. دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روز شمار و آزاد خواهد بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک نماید.

گروه‌های مشمول اسکان  فاز یازدهم به ترتیب ذیل مقرر می‌گردد :
گروه تحصیلی مشمول فاز یازدهم شرایط پذیرش
الف) آموزشی
دانشجویان تحصیلات تکمیلی که واحد درسی در پورتال دارند دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در ترم جاری واحد اخذ نموده با ثبت درخواست در پورتال آموزشی و پس از تایید دانشکده و موافقت اداره در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعات اداری ۸ الی ۱۴:۳۰ به مرکز بهداشت و دفتر خدمات دانشجویی اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند.
ب) پژوهشی
کارشناسی  ۹۶ و ۹۷ دانشجویان کارشناسی که پروژه ایشان در پورتال ثبت شده است، می‌توانند درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ به مرکز بهداشت و دفتر خدمات دانشجویی اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند.
ضمنا به سایر دانشجویان کارشناسی خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.
کارشناسی ارشد ۹۸
(تئوری و تجربی)
دانشجویان ارشد این بند که پروژه ایشان در پرتال ثبت شده است بایستی درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه- ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ به مرکز بهداشت و دفتر خدمات دانشجویی اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند.
کارشناسی ارشد ۹۹
(تئوری و تجربی)
دانشجویان دکتری ۹۸-۹۴ دانشجویان دکتری این بند که پروژه ایشان در پرتال ثبت شده است بایستی درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه- ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ به مرکز بهداشت و دفتر خدمات دانشجویی اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند.

 
اداره امور خوابگاه ها