اطلاعیه ترم تابستان اسکان خوابگاه‌ها

 | تاریخ ارسال: 1401/3/28 | 
 
اطلاعیه ترم تابستان اسکان خوابگاه‌ها ۱۴۰۱
با آرزوی سلامتی برای کلیه عزیزان خانواده امیرکبیر، به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند، اسکان تابستان به شرح ذیل برای گروه‌های مشمول تعریف گردید:
زین پس اخذ اسکان برای دانشجویان متقاضی به صورت مجازی از طریق سامانه سماد به شرح زیر می‌باشد:
  1. ‌اسکان تابستان از ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ الی ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ برقرار می‌باشد.
  2. تمام دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه در ترم تابستان، می‌بایست در سامانه  samad.aut.ac.irاز تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ الی ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ پیش ثبت نام نمایند.
  3. عدم پیش ثبت نام به منزله‌ی انصراف از خوابگاه در آن ترم می‌باشد و معاونت دانشجویی تعهدی نسبت به تامین خوابگاه ایشان ندارد.
  4. اسکان قطعی تابستان دانشجویان تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ در سامانه سماد قابل مشاهده می‌باشد.
  5. کلیه دانشجویان ورودی ۹۸ ارشد، ورودی ۹۶ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در ترم مهر ۱۴۰۱  نخواهند داشت.
  6. دانشجویان ساکن ترم بهمن ۱۴۰۰-۱۴۰۱ که متقاضی اسکان در ترم تابستان هستند بعد از تایید پیش ثبت نام خوابگاه توسط اداره امورخوابگاه‌ها نیازی به مراجعه جهت تایید مرکز بهداشت نمی‌باشد.
  7. آن دسته از دانشجویان متقاضی جدید خوابگاه که در ترم بهمن ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در خوابگاه حضور نداشتند، بعد از پیش ثبت نام در سامانه سماد به دفتر خدمات دانشجویی واقع در اداره امور خوابگاه ها مراجعه نموده و سپس به مرکز بهداشت مراجعه نماید، فقط و فقط در روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ امکان ورود به خوابگاه را دارند.
  8. ورود به خوابگاه برای همه متقاضیان خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)
  9. پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها مطابق با منشور حقوق دانشجویی امکان‌پذیر می‌باشد.
  10. دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد‌بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک نماید.
  11. دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی، مشمول اسکان تابستان می‌باشند.
  12.  دانشجویان کارشناسی که اقدام به اخذ پروژه پایانی و یا کارآموزی (در تهران) نمودند، مشمول اسکان تابستان می‌باشند.
  13.  لازم به ذکر است دانشجویان کارشناسی بعد از پیش ثبت نام ترم تابستان می بایست کپی نامه دانشکده به محل کارآموزی خود را به اداره خوابگاه‌ها تحویل نمایند.
  14. دانشجویان محترم در صورت بروز مشکل در روند پیش ثبت نام می توانند با شماره ۶۴۵۴۵۰۹۶ تماس بگیرند.
اداره امور خوابگاه‌ها