ثبت نام بدون کنکور پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/21 | 

ثبت نام بدون کنکور متقاضیان تحصیل پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیم سال تحصیلی مهر ۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر یوسف رفیعی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: هدف از راه اندازی این رشته های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره های کارشناسی ارشد کاربردی بوده؛ به نحوی که برگزاری کلاس‌های درس این دوره ها بصورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی افزود: در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری فقط ۵ بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره‌های مجازی ۳ بار حضور لازم است که به این ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و کارشناسان و افراد خبره حاضر در صنایع و سازمانهای مختلف می توانند از برنامه های آموزشی رشته های تحصیلی ارائه شده در این پردیس بهره مند شوند.
رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در این پردیس، توسعه برنامه های مربوط به نوآوری و فناوری و فعالیتهای بین المللی بوده که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری این پردیس در جزیره کیش می تواند پذیرای هسته های نوآور و فناور، استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان حوزه های مختلف باشد. ضمن آنکه تلاش می شود با ارتباط بیشتر و انتقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلف با صنایع تخصصی، برگزاری رویدادهای مختلف علمی، صنعتی و بین المللی نیز  با توجه به زیرساختهای موجود در جزیره کیش گسترش یابد.
وی یادآور شد :این پردیس از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی و مالی، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی عمران و مدیریت ساخت آغاز نمود. آموزش در این دوره ها به دو شیوه حضوری و الکترونیکی (مجازی) است و نحوه پذیرش متقاضیان بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه حضوری است.
دکتر رفیعی تاکید کرد: پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده عقد قرارداد ارائه دوره‌های آموزشی رسمی و کوتاه مدت به صورت گروهی برای متقاضیان ارگان ها و سازمان ها با در نظر گرفتن تسهیلات خاص است.
وی در پایان خاطرنشان کرد، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس kish.aut.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۴۵۴۵۴۰۲- ۶۴۵۴۵۴۰۶ -۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ تماس بگیرند.