دومین دوره رویداد بازی سازی امیرکبیر برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/4/25 | 

دومین دوره رویداد بازی سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (AUT Gamecraft ۲۰۲۲) از ۲۲ تیرماه آغاز شده و تا ۲۸ مردادماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تم دومین دوره رویداد بازی سازی امیرکبیر (AUT Gamecraft ۲۰۲۲) ۲۲ تیرماه اعلام می شود و شرکت کنندگان تا ۲۸ تیرماه مهلت ساخت بازی را دارند.
داوری تخصصی و مردمی بازی ها در این مسابقه از ۲۹ تیرماه آغاز می شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد و در ۶ مردادماه در مراسم اختتامیه برگزیدگان مسابقه اعلام می شوند.
برای مسابقه موضوعی(تم) تعریف شده تا تیم‌ها براساس آن موضوع، بازی‌های خود را (در مدت پیشنهادی یک هفته‌ای) بسازند. به این ترتیب تیم ها هم به رقابت می‌پردازند و هم آموخته‌های‌خود را تمرین می‌کنند. در نهایت برندگان مسابقه و تیم‌هایی که بهترین طراحی‌ها وایده‌پردازی‌ها را داشتند به شرکت‌های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.
شیوه برگزاری مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان در قالب تیم‌های ۲ تا ۵ نفره در سایت رویداد ثبت‌نام می‌کنند. سپس بازی های خود را با توجه به قوانین مسابقه آماده و در موعد مقرر بارگذاری می‌کنند.
این مسابقه پس از برگزاری بخش ابتدایی رویداد گیم‌کرفت است. بخش ابتدایی شامل ۲۴ ارائه و کارگاه بوده است که به منظور آشنایی بیشتر و ارتقای تخصص علاقه‌مندان به حوزه بازی‌سازی برگزار شده است.
در این مسابقه تیم اول جایزه ۶ میلیون تومانی، تیم دوم جایزه ۴ میلیون تومانی و تیم سوم جایزه ۲ میلیون تومانی و تیم برگزیده داوری مردمی جایزه یک و نیم میلیون تومانی اعطا می شود.
همچنین در این مسابقه به برگزیدگان اعتبار ۱۰۰ میلیون ریالی ابر ایران سرور، یکی از حامیان رویداد ( رویداد گیم‌کرفت ۲۰۲۲ با حمایت تکنیکال و مالی بیش از ۱۰ شرکت فعال حوزه‌ بازی‌سازی) اختصاص می یابد.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه دومین دوره رویداد بازی سازی امیرکبیر (AUT Gamecraft ۲۰۲۲) می توانند به نشانی  ‏ gamecraft.ce.aut.ac.ir مراجعه کنند.