مجله دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایگاه استنادی ISC نمایه شد

 | تاریخ ارسال: 1401/11/25 | 

مجله AUT Journal of Mathematic and Computing در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر  در پایگاه استنادی ISC نمایه شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مجله(AUT Journal of Mathematic and Computing)زیر نظر دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب امتیاز لازم برای نمایه‌شدن در لیست نشریات اصلی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شد.
این مجله چندی قبل نیز موفق به کسب درجه اعتبار علمی-پژوهشی رتبه B از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده بود.
این مجله از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین نسخه این مجله در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسید.  مجله AUT Journal of Mathematic and Computingهر شش ماه یکبار چاپ می‌شود و هدف آن فراهم ساختن زمینه‌ای برای محققان برای چاپ مقاله خود در زمینه‌های ریاضیات و علوم کامپیوتر است.
همچنین اعضای هیات تحریریه این مجله از برترین محققان در داخل و خارج از کشور هستند.
  تمامی مقالات ارسالی به این مجله به زبان انگلیسی است که پس از داوری مقالات توسط متخصصان این رشته و در صورت تایید از نظر کیفیت ارائه، نوآوری، روشنی مطالب و تناسب آن با اهداف مجله به چاپ می‌رسند.
از دیگر اهداف این مجله تلاش برای ارتقای پیشرفت‌های علمی و ایجاد فرصت برای پژوهشگران در جهت طرح ایده‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود است. انتشار به موقع و به صورت دسترسی آزاد از اهداف مهم دیگر این مجله محسوب می‌شود.
این مجله به  مدیر مسئولی دکتر پورعباس، و همچنین مدیر اجرایی دکتر مهدی رستمی به چاپ می رسد.