پیشخوان اخبار ورزشی دانشگاه در هفته اول خرداد ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/3/10 | 
برگزاری مسابقات درون دانشگاهی آمادگی جسمانی و بدمینتون دختران 
جشنواره بهاره دانشجویان


مسابقات درون دانشگاهی آمادگی جسمانی  و بدمینتون دختران  جشنواره بهاره دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : مسابقات ورزشی جشنواره بهاری دانشجویان در رشته  آمادگی جسمانی دختران  ۷ خرداد ماه در محل سالن بانوان در مجتمع ورزشی دانشگاه  در ۸ ایستگاه  با حضور ۱۸ دانشجو برگزار شد .
نیکی ثابتی از دانشکده مهندسی عمران به مقام اول ، شیده حاجی شاه محمدی دانشکده مهندسی مواد و متالوژی به مقام دوم و گلسا منافی دانشکده مهندسی دریا به مقام سوم دست یافتند.

 
مسابقات درون دانشگاهی بدمینتون دختران  

مسابقات ورزشی جشنواره بهاری دانشجویان در رشته بد مینتون ۳ و ۸ خرداد ماه در سالن چند منظوره دانشگاه برگزار شد .
 این مسابقات با حضور ۲۱ دانشجو بصورت حذفی برگزار شد .
یاسمین دارابی از دانشکده مهندسی انرژی به مقام اول ، نگار حیدری از دانشکده مهندسی مواد و متالورژی به مقام دوم و ملینا محمدی از دانشکده مهندسی شیمی به مقام سوم دست یافتند.

 

حضور مدیر تربیت بدنی دانشگاه
در پنجاه و دومین نشست سراسری مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور


پنجاه و دومین نشست سراسری مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.
دکتر هادی میری مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پنجاه و دومین نشست سراسری مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور یافت.
این نشست با حضور دکتر هاشم داداش پور، رییس ساز مان امور دانشجویان، دکتر ارژنگ مدیر کل دانشجویان داخل، دکتر علیدوست مدیر کل تربیت بدنی وزارت عتف و دکتر محمد مؤذنی رییس دانشگاه شیراز از ۳ تا۶ خرداد برگزار شد.
 در این نشست اقدامات و فعالیت های مدیران تربیت بدنی و ظرفیت ها و چالش های ورزش دانشجویی و المپیادهای ورزشی و قهرمانی و همگانی و هم چنین تشکیلات، بودجه و سامانه های پشتیبان در قالب کمیسیون های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
از نکات بارز این نشست تاکید و اجماع کلیه دانشگاه ها و مسئولان سازمان امور دانشجویان در مورد ضرورت توجه هر چه بیشتر به فعالیت های ورزشی برای تامین سلامت جسمی و روانی و استفاده از ابزار ورزش برای پیشگیری از آسیب ها و همچنین توانمند سازی دانشجویان بوسیله ورزش و ایجاد شغل بود.