رونمایی از دو کتاب استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1402/11/30 | 

با حضور وزیرعلوم؛ تحقیقات و فناوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی دیگر از مسئولان کشوری، از دو کتاب جدید عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نشست سراسری اساتید معارف اسلامی دانشگاه ها که با حضور بیش از ۵۰۰ استاد معارف اسلامی از سراسر کشوربرگزار شد، از دو عنوان کتاب "انتخابات به وقت ایران" و کتاب "طوفان در تل آویو" رونمایی شد.
کتاب «درسنامه انتخابات به وقت ایران» که به کوشش و سرپرستی دکتر سیدجواد میرخلیلی و همکاری علمی جمعی دیگر از اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور، از سوی معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منتشر شده، به حدود ۳۰ سوال و شبهه پرتکرار در خصوص انتخابات که بین دانشجویان رایج است؛ پاسخ داده شده و برای بحث و تبادل نظر در کلاس‌های درسی تا قبل از انتخابات یازدهم اسفند، جهت بهره برداری کلیه اساتید دانشگاهها قابل استفاده است.
همچنین کتاب «طوفان در تل آویو» هم که توسط این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور تدوین شده، به شبهات مهم و پرتکرار بین دانشجویان؛ پیرامون حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه  پرداخته است.

 

این کتاب در ایام طوفان الاقصی به صورت مجازی منتشر شده بود و در فضای مجازی، به صورت گسترده منتشر و از آن به عنوان یک کار مختصر و مفید استقبال شده بود.
لازم به ذکر است، این نشست دو روزه با حضور برخی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و جمعی از مسئولین کشوری در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن برگزار و در خصوص مباحث مربوط به انتخابات، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.