دیدار جمعی از مدیران دانشگاه و جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر با خانواده شهیده مدافع سلامت «زهره کمالی نژاد»

 | تاریخ ارسال: 1400/7/15 | 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مهدی ورسه ای از دیدار جمعی از مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جهاددانشگاهی امیرکبیر با خانواده محترم شهیده مدافع سلامت زهره کمالی نژاد خبر داد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: در راستای برگزاری دهمین دوره طرح ملی «اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده معظم مدافعان سلامت» برخی از مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر و این واحد به منظور بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان که در ایام شیوع بیماری کرونا، جان خود را در راه نجات هموطنان خود، کریمانه به جان­آفرین تسلیم نمودند، در منزل شهیده مدافع سلامت زهره کمالی نژاد حضور یافتند.
ایشان ادامه داد: در این دیدار، دکتر خسروی پور همسر آن شهیده، به بیان خاطراتی از رشادت ها و تلاش های دلسوزانه ایشان در مرکز سلامت شرق تهران بویژه در ایام کرونا و نقش ایشان در آموزش تعداد بسیار زیادی از شهروندان در خصوص بیماری کرونا پرداخت. خسروی پور در ادامه به حضور آن شهیده در امور خیریه و تقبل سرپرستی تعدادی از نیازمندان اشاره کرد.
دکتر ورسه ای در پایان خاطر نشان کرد: در این دیدار که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با حضور آقایان دکتر کوه خیل فرمانده بسیج، مهندس طباطبایی مقدم مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، موسوی معاون اجرایی نهاد رهبری و تنی چند از دیگر مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر همراه بود، هر یک در صحبت های خود به تکریم مقام آن شهیده مکرمه پرداختند و نقش این عزیزان را به مانند مدافعان از حریم کشور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس دانستند و برای بازمانگان این عزیزان از جانب خداوند آرزوی صبر و سلامتی و توفیق بیش از پیش مسألت داشتند.
گفتنی است، در انتهای این دیدار لوح و تندیس ویژه دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهیده مکرمه زهره کمالی نژاد تقدیم گردید.